Pár novinek z posledních dní..

02.11.2012 23:42

Takže první novina z dneška - máme krásný vrh D! Vrh D - US Teddy 2. 11. 2012 Zafirka porodila odpoledne, vše úžasně zvládla sama, starala se úplně dokonale. Miminka jsou čtyři, dvě čokoládová mě teda opravdu překvapila, po dvou černobílých rodičích jsem čekala samá černobílá miminka. Jen jsem doufala, že miminek bude méně, protože máme samé docela dost početné vrhy a zatím v každém vrhu ztráty :( Tak doufám, že z těchhle čtyř nepřijdeme o nikoho....

 

Další novinka - ehm... byla jsem pevně rozhodnutá, že tři naši teddíci (Xia, Zafira, Athos) budou bydlet přes zimu venku, protože je to přece dobré pro jejich kondici, srst, no prostě prospívá jim to.. Tak trošku jsem se bála toho, že až budou tuhé mrazy, tak se o ně budu bát a vezmu je radši domů. Teda ale že moje odhodlání ztroskotá už při teplotě okolo nuly na konci října, to jsem fakt nepředpokládala :))) Takže naše super úžasně zateplená nová venkovní morčatárna se zabudovaným tlustým polystyrénem se nastěhovala domů do pokoje, kde teplota nikdy neklesá pod 20 stupňů :)) Nebyl problém ani tak v tom, že bych se bála, že někdo umrzne, ale zjistila jsem, že když tam mám ty malinký miminka, potřebuju je často kontrolovat a kochat se a když jsou venku, nemám k tomu tolik příležitostí kolik bych si přála.. A stejně budu klidnější, že je mám všechny v teploučku :)

 

Další novinka - v domácích ubikacích zkouším používat místo hoblin termoizolační protiotlakové podložky. Protože skákání na naší popelnici přervané hoblinama už mě přestalo bavit. Radši budu prát, místo likvidování tak velkého množství odpadu. Takže to je největší výhoda podložek pro mě, jinak jsem s nimi zatím docela spokojená, vypadá to hezky (teda hlavně když je to zrovna uklizené :)), líbí se mi, že zelenina není obalená hoblinama a morčátka vypadají taky spokojeně. Nevýhodou je trochu větší práce s údržbou, ale není to nic strašného, stojí to za to. Takhle to vypadá:

Omladina rozsypala okamžitě granule, takže jsem nestihla vyfotit v uklizeném stavu :)

—————

Zpět